Satysfakcja klienta jest bezcenna

Jak ją podnieść przy pomocy systemu FSM?

28.02.2023, godzina 12:00

Zapraszamy na bezpłatny webinar!

Zapraszamy na spotkanie online pt. „Satysfakcja klienta jest bezcenna. Jak ją podnieść przy pomocy systemu FSM?”, które odbędzie się 28 lutego 2023 o godz. 12:00.

W dobie ogromnej konkurencji, utrzymanie dotychczasowych klientów i zdobywanie nowych jest ściśle związane z poziomem satysfakcji klientów z jakości Twoich usług, w tym z jakości obsługi klienta.

Ile dokładnie warta jest satysfakcja klientów i jakie są sposoby, aby ją podnieść i wyróżnić się na rynku?

Dowiedz się podczas webinaru!

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

  • Dowiesz się ile jest warta satysfakcja klienta.
  • Poznasz najczęściej zgłaszane przez klientów problemy związane z obsługą i dowiesz się, jak je rozwiązać.
  • Zobaczysz, jak odpowiednie funkcje narzędzia Field Service Management, GeoTask, pomogą Ci w podniesieniu jakości Twoich usług i satysfakcji klientów.
  • Opowiemy jak planujemy rozwijać nasz produkt – GeoTask.

Do kogo skierowany jest webinar?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem podniesienia jakości obsługi klienta i jakości usług w branżach, w których nieodłącznym elementem jest realizacja prac w terenie – poza siedzibą firmy.

Webinar skierowany jest zarówno do osób już korzystających z narzędzi Field Service Management jak i dopiero zastanawiających się nad wdrożeniem takiego rozwiązania w firmie.

Zarejestruj się!

Program spotkania

  • Dlaczego satysfakcja klientów jest tak ważna?
  • Co się stanie, jeśli nie zadbamy o zadowolenie klientów? (statystyki)
  • Jak narzędzia Field Service Management mogą pomóc Ci lepiej zadbać o Twojego klienta? (przykłady)
  • Pokaz nowych funkcji aplikacji GeoTask wspierających pracę z klientem.
  • Trzy aplikacje w jednym systemie – dlaczego nie potrzebujesz już kilku różnych rozwiązań?
  • Przyszłość FSM – trendy rynkowe i plany rozwoju GeoTaska
  • Sesja Q&A
Satysfakcja klienta

Nasze systemy FSM GeoTask obsługują miesięcznie ponad 200 tysięcy zadań –  przekonaj się, dlaczego!

Poznaj prowadzących

Joanna MadrjasJoanna Madrjas

GeoTask Product Manager 

Od 10 lat zajmuje się wdrożeniami systemów klasy Field Service Management. Obecnie jest odpowiedzialna za rozwój systemu FSM, GeoTask. Pasjonatka zarządzania produktami. Zawodowo związana z Globemą od niemal 15 lat.

Tomasz Stradomski

Head of Sales and Marketing PL

Wspiera firmy w transformacji cyfrowej; przez 17 lat w działając w IT (także prowadząc swój software house) obsługiwał klientów z wielu branż pomagając im wykorzystywać technologię do osiągania przewagi konkurencyjnej. Wyznaje zasadę: „Bez danych jesteś tylko kolejną osobą z opinią”.

Dominik OgłozińskiDominik Ogłoziński

Key Account Manager 

Konsultant Field Service Management i usług chmurowych. Wieloletnie doświadczenie we współpracy z firmami między innymi z takich branż jak: transport i logistyka, retail, bankowość ubezpieczenia czy z instytucjami publicznymi, pozwala mu znaleźć rozwiązania oraz usługi idealnie dopasowane do charakteru działalności każdego z klientów. Z Globemą jest związany od 5 lat.

Kim jesteśmy i dlaczego warto zaufać naszemu doświadczeniu?

O mapach i sieciach wiemy wszystko!

Globema to wiodący dostawca specjalizowanych rozwiązań geoprzestrzennych oraz produktów i usług IT. Tworzymy i rozwijamy aplikacje do zarządzania majątkiem sieciowym i pracownikami w terenie, oferujemy także usługi mapowe i lokalizacyjne, integracje pomiędzy systemami, analizy metodami AI/ML, digitalizację.

Poznajmy się

Zajrzyj na naszą stronę i zobacz, czym się zajmujemy i jak pomagamy naszym Klientom rozwijać ich biznes.

Porozmawiajmy

Chcesz nam zadać pytanie? Zadzwoń pod numer 22 848 73 13 lub napisz do nas bezpośrednio na adres: